zarzadzanie.net.pl

Science
meets
Business

Celem portalu zarzadzanie.net.pl jest propagowanie specjalistycznej wiedzy
z zakresu zarządzania strategicznego w środowisku biznesowym i akademickim.
PL EN DE IT ES NL RU
Zarządzanie strategiczne
Badania i publikacje


REKOMENDUJEMY:

www.eiasm.org
szkolenia i konferencje na najwyższym poziomie, dotyczące problemów związanych z procesami zarządzania

www.businessweek.com
najnowsze problemy w zakresie światowej gospodarki oraz biznesowe case study

Co widział pies i inne przygody

Malcolm Gladwell:
Co widział pies i inne przygody.





Zarządzanie jutra

Gary Hamel, Bill Breen:
Zarządzanie jutra.

www.bocko.pl
o autorze


Kompetencje (Case Studies)


  • Gazeta Prawna: Cierpliwość na miarę innowacji.
    Rozmowa z Bartoszem Boćko, Prezesem Zarządu Toorank Polska S.A.

    RYNKOWY LIDER INNOWACJI 2014 W ramach organizowanego ogólnopolskiego Programu RYNKOWY LIDER INNOWACJI 2014 - Jakość, Kreatywność, Efektywność (Dziennik Gazeta Prawna), którego celem jest:
    • upowszechniane oraz propagowanie właściwych wzorców, metod wdrażania i strategii działań w zakresie szeroko rozumianej innowacji,
    • propagowanie strategii działań projakościowych w ramach dynamicznego rozwoju przedsiębiorstwa,
    • wzmacnianie pozytywnego wizerunku innowacyjnych firm

    firma Toorank Polska S.A. została laureatem konkursu i otrzymała tytuł Rynkowy Lider Innowacji 2014

    Kapituła Nagrody analizowała i oceniała uczestników Programu w zakresie:
    • realizacji inwestycji,
    • wdrożenia nowych produktów i usług,
    • ulepszenia dotychczas oferowanych produktów i usług,
    • zmiany dotychczasowych metod produkcji i świadczenia usług na bardziej innowacyjne,
    • wdrażania nowych technologii informatycznych.

    Uzyskanie tytułu RYNKOWY LIDER INNOWACJI 2014 – Jakość, Kreatywność, Efektywność, potwierdza wysoki stopień zaawansowania innowacyjnego przedsiębiorstwa.

  • firma Toorank Polska S.A. została laureatem VII Edycji Konkursu Śląska Nagroda Jakośœci w kategorii zarządzanie:

    LAUREACI VII EDYCJI KONKURSU:
    Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
    Toorank Polska Spółka Akcyjna w Jasienicy
    Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku
    Górnoœląska Spółka Gazownictwa Spółka z o. o. w Zabrzu

    Laureata Nagrody Indywidualnej w kategorii: "PRAKTYKA": Prezes Zarządu Stanisław Pater oraz RWTÜV Polska Spółka z o.o.
    Laureat Nagrody Indywidualnej w kategorii: "PROMOCJA": prof. zw. dr. hab. Tadeusz Sławek
    Laureat Nagrody Indywidualnej w kategorii: "NAUKA": Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. Gen. J. Ziętka
    Laureat Nagrody Honorowej: prof. dr hab. n. med. Zbigniew Religa

  • Expansion Through Cooperation and Innovation, 2012.01.26, The Warsaw Voice.
    Bartosz Boćko, President of Toorank Polska SA, talks to Bożenna Osucha.

  • Studium przypadku – zarządzanie zmianą w ramach modelu 3R.
    "Każdej organizacji , która nie zdoła dokonać fundamentalnych zmian na czas, grożą fatalne konsekwencje. Jak dowodzą autorzy książki Stall Points Matthew, S. Olsen i Derek van Bever, firma, która popadnie w głębszy zastój i przestanie się rozwijać, ma mniej niż 10 % szans na to, by kiedykolwiek w pełni zregenerować swoje siły. Taka statystyka jest z pewnością deprymująca i tłumaczy w dużym stopniu, dlaczego 2/3 firm, które dotknęła stagnacja (stalled companies), czeka tak niepomyślna przyszłość: zostaną później przejęte, wycofane z obrotu publicznego lub zmuszone do upadłości."

  • Dwa paradygmaty w zarządzaniu projektami: teoria ograniczeń Goldratta i teoria sieci Petriego
    Andrzej Blikle, 2011-06-13

  • Komunikacja e-marketingowa - od czego zacząć?
    Ostatnie wyniki raportu przygotowanego przez IAB Polska i firmę doradczą PwC jednoznacznie wskazują, że promocja w Internecie rozwija się bardzo dynamicznie czego potwierdzeniem jest fakt, iż polscy reklamodawcy w 2010 roku wydali na działania marketingowe w sieci ponad 1,5 mld zł o 200 mln zł więcej niż w roku 2009.

  • Dylemat lidera: przemoc czy partnerstwo
    Andrzej Blikle, 2011-06-02

  • Inspired by Nature, 2011-02-25
    Bartosz Boćko, chairman of the board of Toorank Polska SA,the Polish subsidiary of a Dutch producer and distributor of premium spirits, talks to The Warsaw Voice.

  • Polish Alcohol Market in Line for Reshuffling, 2010-04-30
    Bartosz Boćko, president of Toorank Polska S.A., talks to Bożenna Osucha.

  • Doktryna Jakości
    Andrzej Jacek Blikle, 2011-03-28

  • Successful Strategic Alliances, 2010-02-23
    Bartosz Boćko, president of Toorank Polska S.A. talks to Bożenna Osucha.

  • In High Spirits, 2010-01-13
    Bartosz Boćko, chairman of the board of Toorank Polska SA, the Polish subsidiary of a Dutch producer and distributor of premium spirits, talks to Bożenna Osucha.

  • Constant Learning, 2008-02-20
    Bartosz Boćko, president of Toorank Polska, a subsidiary of the Dutch Distilleries Group, talks to Bożenna Osucha.

 

"The real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes, but in having new eyes".
Marcel Proust

"Knowledge is alive because it changes continuously... transferred through human interaction"
Ikujiro Nonaka, 1994

 




© 2005-2016 Wszystkie Prawa Zastrzeżone Bartosz Boćko | zarzadzanie.net.pl